Broneerimistingimused – Ilu Idüll & Setmore

Veendu, et broneeringu kinnitus tuleb e-mailile! Mitte kohale ilmumisel või aja tühistamisel vähem kui 12h, kuulub hüvitamisele 100% teenuse maksumusest! ♥ Aitäh!

Broneerides teenuse, nõustute automaatselt meie broneerimistingimustega!

Ilu Idüll Ilustuudio, La Caramella OÜ (edaspidi salong) sõlmib iga uue broneeringuga, kliendiga lepingu. Broneerides aja salongi, nõustub klient meie broneerimistingimustega.
Tehnik (teenusepakkuja) koos salongiga ja Klient (edaspidi ka ,,tellija, teenusesaaja, broneerija”) sõlmivad alljärgneva lepingu:

Meie salongi broneerimistingimused

Hilinemine

Kui olete hilinemas, palume teil kiiremas korras teavitada sellest oma tehnikut või salongiga ühendust võtta, et tehnik teaks arvestada.

Kui klient hilineb teavitamata üle 10-15min, siis tühistame kliendi broneeringu ja arvestame seda kui mitte kohale tulekut ja mitte kohale ilmumise puhul tuleb maksta 100% teenuse hinnast. Isegi kui jõuate hilinedes salongi, ei saa teid kahjuks teenindada kuna tehnik ei jõua oma tööga valmis ja ka järgmise kliendi teenus kannatab sellest tulenevalt.

Kui klient jääb hiljaks aga tehnik siiski otsustab klienti teenindada, siis valitakse kokkuleppel kliendiga väiksema ajakuluga teenus ja tehakse, mida teha jõuab. Klient maksab oma algse teenuse eest.

Mitte kohale ilmumine

Mitte kohale ilmumisel kuulub hüvitamisele 100% teenuse maksumusest. Arve maksmata jätmisel ei ole võimalik broneerida järgmist teenust ja arve tähtaja ületamisel pöördume Inkasso poole.
Mitte kohale ilmumiseks loetakse ka mittekavatsetud kohale tulemist või üle 10-15min hilinemist või sissemagamist.

Klient, kes korduvalt ei ole kohale jõudnud teenusele, peab enne broneerimist maksma 50% teenuse hinnast ette firmakontole. Kohale ilmudes summa salongis tasaarveldatakse.

Ajatsoon

NB! Broneerides teenuse välisräägis olles, arvestab Setmore broneerimissüsteem sinu hetkelist ajatsooni kus sa viibid. Meieni jõuab ainult õige ajatsooniga kellaaeg. Seega saate broneeringukinnituse, kus on märgitud kaks ajatsooni- välismaa oma ja Eesti oma.
Klient peab veenduma, et ta tuleb õigel ajal teenust saama. Vastasel juhul arvestatakse klienti kui mitte kohale ilmunud.
Tuleb tähele panna, et ka meeldetuletuse sms, mis saadetakse automaatselt, arvestab sinu tollel hetkel broneeritud ajatsooni ja smsis on märgitud kohale tulemiseks vale kellaaeg!

Segaduste vältimiseks kirjutage salongi ja täpsustame üle, et kõik oleks õige!

Klient broneeris välismaal olles ja sai broneeringukinnituse kahe erineva kellaajaga broneeringukinnituse. Ajatsoon ‘EEST’ on õige. Klient tuli kell 16.30. Meieni kahjuks kell 16.30 kuvabki kalendris Eesti ajatsooni järgi 19.30. Meil puudub info kliendi ajatsoonist.


Maksmine

Salongis on võimalik maksmine sularahas või ülekandega Ilu Idüll firmakontole:
La Caramella OÜ
EE322200221052015822

Salongis on võimalik maksta ka arvega aga sellisel juhul ennem üle kooskõlastada.

Garantii

Varbaküüne proteesile kehtib garantii 2 nädalat*.
*Garantii ei laiene proteesile juhul kui proteesitud küüs on läbi kliendi tekitatud trauma ära tulnud või kui klient teeb palju sporti- käiakse jooksmas, jalutakse igapäevaselt või on näha, et protees on rebitud küljest jõuga (nt ära löödud) jne ja jätkuvalt liiga kitsaste jalanõude kandmisest tekkinud proteesi lahti löömine.

Sõrmeküüntele kehtib garantii nädal aega*.
Samuti kehtib ainult juhtudel kui eksimus on ekslikult tekitatud küünetehniku poolt. Nt geellakk koorub ühe tükina maha või värv on muutnud tooni või geellaki tükk väljas. Garantii kehtib ainult sama tehniku juurde, kes töö tegi. Teine tehnik garantii korras ei paranda juhul kui pole kokkulepitud teisiti.
Ei kehti juhul kui klient ise on vea tekitanud. Sellisel juhul aitame ikka parandada.
Võõraste tehnikute töid ei paranda.

Kliendi vastutus

Broneerida endale sobiv teenus, kahtluste korral uurida üle oma tehnikult või salongist.
Kliendi poolne vastutus on samuti jälgida, et ta sõrmed on ilusti lambi all.
Klient peab istuma sirgelt küünetehniku laua taga. Jalad sirgelt enda ees. (Mitte istuma küljega). See raskendab küünetehniku tööd oluliselt.

Broneerimine läbi broneerimissüsteemi.

Kas said ikka broneeringu kinnituse? Kui ei, siis pole sul broneeringut!

Veendu, et broneeringu kinnitus tuleb e-mailile! Broneeringu kinnitus tuleb maksimaalselt 1. min jooksul. Ilma broneeringu kinnituseta, ei ole me saanud sinu broneeringusoovi kätte ja broneering on kehtetu.

Miks ei saanud broneeringu kinnitust?
1) Kas sisetasite oma e-maili õigesti?
2) Kas vajutasite ikka nuppu ‘kinnitada broneering’, vahest võib jääda märkata kuna jääb ekraani alla serva.

Variant nr1. puhul on teil broneering kinnitatud aga te ei saanud kätte broneeringu kinnitust kuna see läks valele e-mailile.
Variant nr2. puhul ei ole teil broneering kinnitatud ja me ei ole saanud teie broneeringu kohta ühtegi teavitust.

NB! Kui broneering on kinnitatud, jälgi, et teenus oleks õigel kuupäeval ja kellaajal!

PS! Samuti ole kindel, et broneerisid õige teenuse. Pole harv juhus kui broneeritakse küünehooldus aga soovitakse pediküüri aga tehnik ei teostagi nt pediküüri.

Mida tähendavad värvid Setmore kalendris?

Kui teil on juba valitud nii teenus kui tehnik, tuleb teile ette väike kalender ja Setmore automaatselt viskab teid esimese vaba kuupäeva peale.
Kõik punasega märgitud kuupäevad on broneerimiseks kinni juba ehk tehnikul on ajad juba ära broneeritud. Halliga märgitud kuupäevad on tehniku vabad päevad ehk nendel päevadel ei tööta tehnik üldse ja mustaga märgitud kuupäevadel on pakkuda tehnikul vabu aegu. Sinisega on märgitud päev, milles asute ja selle päeva vabad ajad on paremal reas tulbas.

Salongi muutused seoses koroonaga

Kõik salongis viibivad isikud peavad kandma maski. Vajadusel saab maski osta ka salongist.