Su ostukorv on hetkel tühi!
Kingi sõbrannale personaalne ILU IDÜLL kinkekaart kodust väljumata
Kui soovid, et kingitus oleks personaalne ja praktiline ning rõõmustaks iga kingisaajat-
OLED ÕIGES KOHAS! ALATI.
Ilu Idülli kinkekaart on ideaalne kingitus naisele. Sobilik igas vanuses ja aitab välja juhtudel, kui tundub, et kingisaajal on kõik vajalik olemas. Kinkekaart rõõmustab ja ei jää riiulile tolmu koguma.
Noored neiud rõõmustavad kui saavad iluteenuste kinkekaardi ning saavad oma unistuste teenuseid ISE valida ning eriliselt õnnelikuks teeb see vanaemasi ja emasi, kes alati tulevad suure tänutundega salongi ning heldivad, et küll tütar teadis õige kingi valida! Elust enesest!
Samuti on see suurepärane viis näidata hoolimist erilistel puhkudel nagu sünnipäevad, jõulud või emadepäev. Ilu Idülli kinkekaart pole mitte ainult praktiline kingitus, vaid ka südamlik üllatus, mis toob rõõmu ja lõõgastust.
VALMISKUJUL
KINKEKAART
Kohe valmis!
Valmiskujul kinkekaart kohe olemas.
Kui soovid kinkekaarti kiirelt ja mugavalt, astuge läbi meie salongi aadressil Jõe 3, Tallinn.
Kinkekaart on juba valmis ja ootab sind – ideaalne kingitus, mida saad kohe kaasa haarata. Lisaks anname igale kinkekaardi ostjale kaasa väikese kingituse.
E-KINKEKAART E-MAILILE
Sobib hästi ka väljaprindiks!
Saadame kinkekaardi teie valitud disaini ja tekstiga.
Kui eelistad kiiret ja mugavat lahendust, saadame personaalse e-kinkekaardi otse sinu e-postile. Saame lisada sinna sinu enda valitud sõnumi ja kujunduse – täiesti unikaalne kingitus! Kinkekaart valmib 1–2 tööpäevaga (või kiiremini, kui vaja!)
Elu on lill
Tegelikult ei pea kinkekaardid ainult roosad olema.
Mis värvi sa eelistaksid?
Kingitus emala,e
mis paneb silmad särama.
Girl boss
Lisatud QR kood mis avab kingisaaja lemmiklaulu.
KUIDAS TELLIDA PERSONAALNE E-KINKEKAART?
Saame luua personaalse kinkekaardi koos teie soovitud õnnitlusega.
Saada meile oma kinkekaardi soov aadressil info.iluidyll@gmail.com või kirjuta meie sotsiaalmeediasse.
Võid kasutada ka tellimusvormi meie kodulehel.
Meie sõbralik tiim on alati valmis aitama ja kõik küsimused kiirelt lahendama.
Meile võib alati helistada samuti 54502040
Kui sul on kiire, lisa juurde oma ajaraam. Kinkekaartide tellimused täidame maksimaalselt kahe päeva jooksul.
Kinkekaardi saadame peale makse laekumist.
Hea info oleks:
- Kingisaaja nimi
- Õnnitleja nimi
- Teie sõnum
- Kingisaaja lemmikvärv või vali allolevatest valmis disainidest
- Summa või teenus
KKK
Kuidas maksta kinkekaardi eest?
La Caramella OÜ
EE322200221052015822
Selgitus: kinkekaart
Who is behind Études?
Études offers comprehensive consulting, management, design, and research solutions. Our vision is to be at the forefront of architectural innovation, fostering a global community of architects and enthusiasts united by a passion for creating spaces. Every architectural endeavor is an opportunity to shape the future.
I’d like to get to meet fellow architects, how can I do that?
Études offers comprehensive consulting, management, design, and research solutions. Our vision is to be at the forefront of architectural innovation, fostering a global community of architects and enthusiasts united by a passion for creating spaces. Every architectural endeavor is an opportunity to shape the future.
Can I apply to be a part of the team or work as a contractor?
Études offers comprehensive consulting, management, design, and research solutions. Our vision is to be at the forefront of architectural innovation, fostering a global community of architects and enthusiasts united by a passion for creating spaces. Every architectural endeavor is an opportunity to shape the future.
VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe Ilu Idüll Ilustuudio www.iluidyll.ee (edaspidi Veebipood) omanik on La Caramella OÜ (registrikood 12078220), asukohaga Jõe 3, Tallinn.
Meie ettevõte La Caramella OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Meie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Siin peab kaupmees lähtuma just oma veebipoe ostu sooritamise lahendusest.
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
Kustutada need makseviisid, mida veebipood ei kasuta ning vajadusel lisada, kui on kasutusel veel makselahendusi.
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
- Maksa hiljem lahendused: Indivy Slice 3, Liisi ID, Finora krediit
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Soome pangalingid: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
- Läti pangalingid: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
- Leedu pangalingid: Swedbank, SEB ja Luminor
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: EESTI.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
DPD
OMNIVA
SMARTPOST
ISE JÄRGI TULEMINE
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
NB! Olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: siia link taganemisavaldusele ning saata see e-posti aadressile info.iluidyll@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info.iluidyll@gmail.com või helistada telefonil: +372 545 02040.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info.iluidyll@gmail.com või helistada telefonil: +372 545 02040.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.